Garanti

Om Vår Garanti

Bosign är stolta över kvaliteten och hantverket i sina produkter och vi hoppas att du inte upplever några problem. I det osannolika fallet att din produkt utvecklar ett fel, beskrivs våra garantiperioder nedan.

Observera att garantin täcker felaktigt hantverk och/eller material när produkten används under normala, inhemska förhållanden och i enlighet med de medföljande skötselanvisningarna.

Den Täcker Inte Följande:

Oavsiktlig skada, normalt slitage, skador orsakade av missbruk eller vårdslöshet, fläckar orsakade av starkt färgade livsmedel/kryddor, smältning orsakad av överhettning och rostning av rostfritt stål.

Vad Är Garantiperioden?

Garantin gäller från det ursprungliga inköpsdatumet och gäller endast den ursprungliga produkten. Om du vid något tillfälle får en ersättning, skulle ersättningsprodukten endast vara under garanti för den återstående tiden från den ursprungliga garantin.

Alla Produkter Är Garanterade I Minst 2 År

Vilken information behöver jag tillhandahålla?

För att göra ditt anspråk ber vi dig vänligen kontakta oss med följande information:

Bosign kunder:

Ditt ordernummer, produktens batchkod (där tillämpligt), tydliga bilder eller videomaterial av din defekta artikel.

Återförsäljarkunder:

Ditt inköpsbevis, produktens batchkod (där tillämpligt), tydliga bilder eller videomaterial av din defekta artikel.

Har Ni Några Undantag Från Garantipolicyn?

Vi garanterar inte produkter som: 

  • Inte har använts eller underhållits i enlighet med skötselanvisningarna
  • Har modifierats eller reparerats av någon annan än Bosign
  • Köptes som begagnade, renoverade eller via en obehörig återförsäljare; i detta fall skulle din konsumenträtt ligga hos försäljningsställetHar modifierats eller reparerats av någon annan än Bosign